perjantai 23. marraskuuta 2012

perjantai mä oon radalla taas!!!1

No emmä oikeesti hih ;)) Huomen vast ku en sellaset ELIITTIMEGAPIPPALOT!!! niinku siis vaan meille cooleille ja tyylikkäille. Ostin vinkkuu bullosen sinne hihi toivottavasti en oo iha liika hupelis ;)) 


Hei sit kaikille typsyille meikkivinkkii!! Eli ku lähette jonnekki (vaik kauppaa tai abcille tai baarii) nii muistakaa laittaa TOSI PALJON huulikiiltoo!!! se tuo kaikist parhaimmat puolet esii. Ja sit kantsii tehä tommosii törröhuulii ku  ottaa kuvii et näyttää mahollisimma hyvältä. 

Pinkki huulikiilto on tietty mun mielest paras ko se mätsää mun hiuxii. Kuka muute vaihto ulkoasun värii?!!! Mä oon NIIN äkäne kosk nyt mä näytän ihan tyhmält ku laitan naama kuviini tänne jois näkyy hiukset!!! et haista paska vaa

xoxo Essi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti