keskiviikko 21. marraskuuta 2012

hei beibi tää on glitterii

 

Kävin tossa ostarilla ihailees näyteikkunoita, en vaan siis kestä!! Niin paljon glitterii <3 Haluisin noi kaikki Cubuksen paidat mut ei vielkään oo rahaa :( no ehkä isi laittaa mulle vähä ennen viikonloppuu nii saa uusii biletyspaitoi!

Joulukin on hei kohta!!!1 mä en malta oottaa, mä niin rakastan joulua!! jso mä voisin päättää nii muuttasin tollaseen lasihäkkyrään asumaan!! niin nättejä <3 mut siel ei kyl oo vessaa eikä suihkuu joten en mä ehkä voi :(

Sit mun laukku tuli tänää! Oon tosi pettyny :( Mä tilasin mustan mut ne laitto mulle ORANSSIN. siis oranssin. Voittekste kuvitella!? Ei oranssi oo ees in. Mut joo on se silti ihan söpö <3 mut en kyl tilaa enää tosta kaupasta toiste.
Ei niil oo ees mitään missä ois glitterii.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti